fbpx


התחלות חדשות

 

שוב עברה לה שנה ואנו כבר בחודש פברואר, עדיין עם הרבה סימני שאלה על "קורונה" ועתיד המדינה והעולם. בפרספקטיבה שלי יש תקוות והתחלות חדשות, בטח בתחום של אורח חיים בריא שהיום יותר מתמיד זה חשוב! אנחנו יודעים של דרך של אורח חיים בריא יכולה לחזק אותנו ולגרום לכך שנהיה חזקים מול COVID19 ומצבי לחץ שהקורונה הביאה לעולמנו.

 

בואו נעצור ונבדוק, מה עשינו ומה נוכל לעשות יותר?

אנשים נוטים לחשוב שאורח חיים בריא קשה לביצוע, אבל האמת שאם מתרגלים ומאמצים את הכללים אפשר לשפר משמעותית את אורח חיינו, זה הופך להרגל, והרגלים מטבעם הופכים יותר יותר לאוטומטיים.

כששואלים אנשים מה החשוב להם ביותר הם עונים: העיקר הבריאות. האם באמת אנו עושים הטוב ביותר לנו וליקירנו? רובינו ממשיכים לחיות באותו מסלול חיים, ונעצרים רק כשיש מחלה או משבר שאנו חווים היום…

אז זהו חברה'לך שזוהי הטעות העיקרית. כדאי מאד ומומלץ לשנות את הרגלינו, וזה לא בשמיים, ככל שנתמיד בהרגלים הם יהפכו לטבע שני, מבלי שנתאמץ, וכך נחסוך לנו הרבה בעיות בעתיד.

אורח החיים המודרני והלחץ הנלווה אליו לא עומד לצידנו, תעשיות המזון מייצרות מוצרים יותר ויותר רחוקים מהטבע, ואנו נזקקים יותר ויותר לפקוח עיניים ולבדוק מה אנו מכניסים לפינו.

 

תזונה כמובן המרכיב העיקרי, קמח, אורז ופסטה מלאים, תחליפים טבעיים לסוכר כמו צמח הסתוויה, פירות וירקות, אומגה 3, סויה, שמן זית, אגוזים ועוד…

 

פעילות גופנית קבועה, אין כמוה לשפור מצב הרוח, לשיפור הפעילות המוחית, זכרון, לשיפור המראה, התחושה הכללית ובעיקר הבריאות. צאו לפארק, עשו הליכה בטבע.

 

נשימה פעילות כל כך בסיסית וכל כך פשוטה ועם זאת חשובה ביותר. נשימות עמוקות 3 פעמים ביום ישפרו את הרגשתינו פלאים.

 

תרפיה לסוגיה השונים תחביבים, ריקוד, נגינה, שמיעת מוזיקה, שיחות עם פסיכולוג או חבר, או כל דבר שעושה לנו טוב הכניסו לפעילות השבועית הקבועה שלכם.

בדקו אלו ערכים יש לכם, והאם הם באים לידי ביטוי ביום יום.

 

מחשבות חיוביות למחשבות יש כוח אדיר על הרגשתנו ובריאותינו, למעשה כל האנשים המצליחים חשבו וחושבים מחשבות של העצמה. מחקרים מוכיחים שלמחשבה שלנו יש השפעה רבה יותר על האושר מאשר לנסיבות האובייקטיביות של החיים. הימנעו מהשוואה לאחרים.

 

דמיון מודרך מה שאתם חושבים הוא מה שתרגישו, ומה שיניע אתכם לעשייה, שמרו על מחשבות חיוביות, מוחנו אינו מבדיל בין דמיון למציאות. חייכו לעולם והזמינו חיוכים, האמינו במה שאתם מאמינים גם אם זה לא אלוהים, צרו נבואות המגשימות את עצמן, וכן אפשר להתחיל להגשים חלומות בצעדים קטנים כל פעם. הציבו מטרות קטנות אמיתיות, אוטנטיות מידי יום, התחייבו אליהם, ותראו איך לאחר זמן השגתם הרבה מאד.

זכרו בכל משבר טמונה הזדמנות. אם רע לכם רשמו את הדברים, תראו איך הדברים יקבלו פרופורציה אחרת, זכרו שהכל עובר.

 

הכירו תודה יום יום ולמדו לסלוח פעילות פשוטה כל כך שגורמת לנו להיות מאושרים.

 

שיפור יחסים אחד המפתחות לחיים מאושרים הוא שיפור היחסים, השקיעו בקשרים חברתיים.

תרגלו מדיטציה והפכו אותה להרגל – מחקרים רבים מוכיחים כי זה מרגיע ונותן כח ליום, אפשר להוריד מהאינטרנט תרגול כזה.

מחקרים מוכיחים שלפעילויות המכוונות שלנו, הדורשות מאמץ, יש השפעה אדירה על מידת האושר שלנו, תתפלאו כי הרבה מאד נמצא בשליטתנו.

מצאו הנאה בדברים הפשוטים של החיים.

התחילו עוד היום, עכשיו!!! כי אין זמן אחר.

אנו ב-coach4health מחכים לכם עם עוד המון דברים חדשים כדי שיחד ניצור איכות חיים.

מאחלת לכולנו שאחרי הסגר יהיו לנו חיים של צמיחה, אהבה והרבה בריאות.

שלכם,

לוסי רבין  

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן